Vertrek

9 maart 2023 - Schiphol, Nederland

20230309_073818

Jaaaaaaa, het is zover! We gaan. !!!

Gisteravond, vlak voor we naar bed gingen kregen we een urgente mail van de vliegmaatschappij. We konden morgen later komen want onze vlucht heeft vertraging opgelopen.  Direct keken we of dit problemen zou geven voor onze overstap.

Het wordt flink doorlopen maar het moet  lukken. Helaas blijft er geen tijd over om airport Singapore  te ontdekken. Ik heb gehoord dat dat erg leuk  is. Maar het belangrijkste is dat we onze overstap halen!

We begrepen dat het vliegtuig die Singapore verliet,  gisteren in de lucht problemen had. Deze moest terug naar Singapore. Er moest een ander vliegtuig worden ingezet. Andere bemanning en alle passagiers opnieuw er uit en weer  instappen in het nieuwe toestel.

We zullen nu 12.15. uur gaan vertrekken.

542.jpg

20230309_104351

We vertrekken uit vertrekhal 3.  We  vliegen met  een airbus A350 -900.

We hebben lekker een uurtje langer geslapen, ook dat is niet verkeerd. Onze lieve Stanley  heeft ons op Schiphol afgezet. Zo heerlijk om weggebracht te worden door je fantastische zoon. Op Schiphol  kregen we een extra koffiebon omdat we vertraging hebben. De paspoort controle verliep  snel en soepel. Veel medewerkers staan klaar om je naar de juiste plek te be-

geleiden. Natuurlijk werden we bij de douane helemaal gefouilleerd. Nadat ze elk plekje aan ons lijf betast  hadden konden we ons weer aankleden.

5789.jpg

20230309_092235

Ik vind het zo heerlijk op Schiphol. En nu helemaal nu we geen muilkorfjes meer op moeten. Dat ik weer gewoon op reis kan. Het avontuur is begonnen

1. Miranda:
    9 maart 2023
    Wat fijn dat jullie in ieder geval eennuurtje langer konden slapen. Maar nu is t echt begonnen.
    Geniet van de reis. Singapore is idd een leuke luchthaven, dan maar op de terugweg. Hoofddoel Vietnam. Goede reis en nog betere vakantie😘
  2. Ria:
    Ja, precies,Miran
  3. Marinus Wullur:
    9 maart 2023
    Changi Airport Singapore heeft 3 grote Hallen en je kunt Gratis met een supersnelle 'Tram' tussen de 3 Hallen reizen, doen...!!!
  4. Ria:
    9 maart 2023
    Ja, zo iets hadden we gelezen. Maar waarschijnlijk gaat dit nu niet lukken vanwege de vertraging.
    We mogen blij zijn als we onze overstap halen. Hahahah
  5. Dick van der Zwan:
    9 maart 2023
    Goede reis en veel plezier.
  6. Ria:
    Dank je wel, Dick
  7. Rosita:
    9 maart 2023
    Hele fijne reis en geniet van jullie avontuur 😀
  8. Winnie Schaeben:
    9 maart 2023
    Ria en Vincent een mooie vakantie.
  9. Nevenka:
    9 maart 2023
    Goede reis en fijne vakantie!
  10. Martine:
    9 maart 2023
    Voorspoedige reis en een hele fijne vakantie toegewenst! Ik kijk uit naar de verhalen en foto's 🤗
  11. Heleen van Riet:
    9 maart 2023
    Een hele fijne vakantie,dat gaat zeker wel lukken.Geniet ervan 🥰
  12. Margareth:
    9 maart 2023
    Goede fijne vlucht en een heerlijke mooie vakantie
    Geniet!!
    Liefs dikke knufff
  13. F.M.v.Croonenburg:
    10 maart 2023
    Hoi een hele fijne vakantie hoop dat je verder geen vertraging meer heb nou geniet er van groetjes veel liefs
  14. Ria:
    Dank je wel Heleen
  15. Ria:
    10 maart 2023
    Dank je wel lief dinnetje
  16. Ria:
    10 maart 2023
    Was best spannend om amsterdam te verlaten. Het ging steeds meer uitlopen.
    Maar we zijn waar we wezen moeten.