Wat een verrassing!

24 maart 2023 - Ho Chi Minh City, Vietnam

Lieve Allemaal

20230323_170051

Vanmorgen werden we in de jungle wakker. We hebben niet zo heel goed geslapen, maar de sfeer van  de omgeving maakt alles goed. De familie  bij wie we verbleven maakten van de middelen zie zij hadden een uitstekend ontbijt . Er was vers fruit uit eigen tuin, vers brood en zelfs voor mij een omelet.

20230324_104205

Na nog wat over de rivier de Mekong  gevaren te hebben was het tijd dat we terug gingen naar Saigon. We verblijven weer in het hotel waar we al eerder geslapen  hebben.  We namen met tranen in onze ogen  afscheid van onze gids. Ze heeft ons een paar fantastische dagen bezorgd. Heeft ons kennis laten maken met  het eten, koekjes, drankjes. We kregen nu een kamer op de 10de verdieping. De meneer die onze koffers aanpakte zei dat we de mooiste kamer van het hotel kregen. Boven vielen we bijna flauw.

20230324_201748

Wat een super verrassing. We zItten in de VIP  suite slaapkamer.

De kamer is groter dan ons huis.

20230324_201805

We hebven een eetkamer een woonkamer, een hele grote slaapkamer met een ligbad.

Een super grote badkamer met een

20230324_201854

stortdouche. Maar het hoogtepunt is

20230324_201811

dat we een massage stoel hebben. Zodra je op start drukt wordt je hele lichaam gemasseerd. Woh, dit is zo leuk. We vinden het echt een super verrasing. We krijgen dit als aardigheidje van ons reisbureau. Het is echt niet te geloven. Ik moet mijzelf steeds knijpen. Ik ben wakker maar toch lijkt het een onwerkelijke droom.

Liefs Vincent  & Ria

1. Gitta Pattiapon:
    24 maart 2023
    Nou nou wat een verwennerij! Leuk voor jullie. Veel plezier nog!
  2. Marinus Wullur:
    24 maart 2023
    Op die ene Boeddhabeeld NA, zijn de foto's Fantastisch...!!!
  3. Martine:
    24 maart 2023
    Geniet ervan, nu kunnen jullie weer alles aan na zo'n heerlijke massage 👍
  4. Ria:
    Zo'n massage is heerlijk. Ik blijf maar op de knop start drukken . Hahaha
  5. Miranda:
    24 maart 2023
    Wow wat een kamer zeg. Zeker een mooi kado voor jullie. En lekker genieten van de massagestoel
  6. Ria:
    24 maart 2023
    Ja, Miran dat is even echt relaxen hahah
  7. Margareth:
    24 maart 2023
    Zo zeg wat een geweldige kamer!
    Heerlijk zo’n massage stoel ik begrijp wel als je deze veel gaat gebruiken
    Heel veel plezier verder en blijven genieten
    Xx
  8. Ria:
    24 maart 2023
    Hahaha, Mar, we hebben hem echt zo vaak gebruikt dat de stoel nu uitgeput is. Maar onze ruggen voelen een stuk beter