Onze laatste verblijfplaats.

25 maart 2023 - Thành phố Phan Thiết, Vietnam

Lieve Allemaal

Vandaag is de dag gekomen dat we naar onze laatste verblijfplaats  reizen. Dat betekent nog een paar dagen genieten en relaxen. We gaan naar Mui Nie en hebben tot slot een heerlijk resort geboekt. Gisteren aan het reisbureau gevraagd of we extra lekker vroeg mochten vertrekken, zodat we echt een lange dag hebben om uit te rusten in dit

prachtige resort.

De weg ernaar toe is behoorlijk saai. Lang, warm en natuurlijk zoals in heel Vietnam. Straten met kilometers lange rijen vuilnis, huisjes, eettentjes, winkeltjes, straatverkopers en enorm veel verkeer.

We laten rond 07.00 uur Ho Ching Ming City acher ons. De temperatuur is inmiddels al gestegen naar 38 graden. Maar onze chauffeur  heeft water genoeg aan boord en in de auto is het lekker koel. We dommelen af en toe een beetje  in. Het zijn niet zo veel km, maar de weg is erg druk, slecht. Een baan en we rijden gemiddeld niet harder dan 70 km per uur.

20230325_110812

Onderweg nog een fotomoment  bij een oude toren uit de khemer tijd. Als we nog een  paar rijstvelden zien, zijn de rijstvelden niet meer groen maar veranderen in de kleur geel. Een prachtig gezicht.

20230325_11001420230325_130631

Bloemen komen als konijnen uit een gochelhoed overal te voorschijn. Wat een pracht en wat zonde dat de Vietamese  be- volking hun land zo uitwoont.

20230325_114549

Als we aankomen bij het resort slaken we een greet van verrukking. Wat is het hier mooi. Wat is het hier warm en wat een geluk dat we onze laatste vakantie dagen hier mogen doorbrengen. Wij zijn beland in het paradijs.

20230325_120027

Hutten van bamboe, palmbomen boven je hoofd.Een heerlijk zwembad met een watertemperatuur van 30 graden.

20230325_115936

Direckt aan het strand. We willen vandaag nu niets meer. Alleen zo meteen een heerlijk drankje drinken aan het strand, beetje zwemmen en een beetje luieren. Geen slecht plan, dacht ik zo.

Liefs Vincent  & Ria

1. Winnie Schaeben:
    25 maart 2023
    Het is een prachtig vakantie. Geniet nog ervan
  2. Ria:
    25 maart 2023
    Kom u graag binnenkort het fotoboek laten zien
  3. Margareth:
    25 maart 2023
    Prachtige plek om jullie laatste dagen in Vietnam door te brengen.
    Nu heerlijk relaxen en nog volop genieten van het “paradijsje” aldaar.
  4. Ria:
    Gaan we zeker doen.
  5. Marinus Wullur:
    25 maart 2023
    Wat kan een vakantie soms toch Te Snel voorbij zijn...!!!
  6. Ria:
    25 maart 2023
    Veel te snel, maarwe hebben er een prachtige herrinnering erbij. Een vakantie met een Gouden randje
  7. Michiel:
    25 maart 2023
    Jaa vakantie gaat altijd snel. Zolang je er maar met volle teugen van geniet. Dat hebben jullie wel gedaan volgensmij 😛
  8. Ria:
    Voor meer dan 100 procent
  9. Marinus Wullur:
    25 maart 2023
    Welke datum en hoelaat komen jullie weer in Nederland...?!
  10. Ria:
    25 maart 2023
    Deze week komen we terug. Maar we komen heel erg vroeg aan. Dus afspreken op Schiphol doen we liever niet. Stanley komt ons halen en dan daana gaan we gelijk even slapen.omdat we dan langer dan 24 uur aan het reizen zijn. Misschien is het leuker om af te spreken als de film af is. Wel lief van je maar we doen doen het liever even op deze manier. Dikke dank je wel knuffel