Goodbye Vietnam

27 maart 2023 - Thành phố Phan Thiết, Vietnam

Vandaag is dan de dag aangebroken dat we dit prachtige land weer gaan verlaten. We zijn bezig met inpakken van onze koffers.  Het wordt een lange dag en nacht reizen. Rond lunchtijd vertrekken we naar het vliegveld van Ho Ching Ming City. Een autorit van ruim 4,5 uur. Daarna vliegen we terug naar Singapore. Hier moeten we overtappen voor de vlucht naar Amsterdam.

Iedereen die onze reis  heeft gevold, dank jullie wel voor de leuke, gezellige reacties die we hebben  ontvangen.

Het is een super vakantie geweest met veel cultuur, geschiedenis en natuur.

We  hebben er van genoten van het begin tot het eind. We kijken terug op een paar fantastische  weken. Nu ook weer leuk om mijn zoon te zien.

Lieve allemaal, met een dikke knuffel sluit ik dit reisweblog af.

1. Linde Langeveld:
    Goede reis terug!
  2. Mariska:
    27 maart 2023
    Ik heb ook genoten van jullie prachtige reis, dank dat ik het zo heb mogen mee maken. Ik wens jullie een veilige reis terug en tot gauw😉😊😘🙏
  3. Michiel:
    27 maart 2023
    Goeie reis terug. Ik denk dat jullie genoeg herinneringen hebben om over te dromen on het vliegtuig!
  4. F.M.v.Croonenburg:
    27 maart 2023
    Het was een schitterende reis ,ik heb er van genoten .Een hele goede vlucht naar huis
    en tot ziens groetjes Rieky
  5. Dick van der Zwan:
    27 maart 2023
    Goede reis terug en ik heb met plezier je verhalen gelezen.
  6. Margareth:
    27 maart 2023
    Goede en fijne reis terug naar Nederland.
    Ook wij hebben genoten van jullie ervaringen en avonturen daar in Vietnam
    De foto’s hebben ook ons meegenomen door het land.
    Liefs en goede thuiskomst
  7. Miranda:
    27 maart 2023
    Wat een belevenis is het geweest. Hele goede en voorspoedige terugreis✈️
  8. Ria:
    Dank jullie wel allemaal
  9. Richard en Riska:
    27 maart 2023
    Wat een mooie herinneringen hebben jullie weer gemaakt. Fijne reis terug en tot gauw 😃
  10. Heleen van Riet:
    27 maart 2023
    Ik heb genoten van jullie reisverslag,schitterend en inspirerend!
    Dank jullie wel!
    Goede reis naar huis 😘
  11. Vera:
    27 maart 2023
    Nou het was inderdaad een prachtige reis.
    Herinneringen voor het leven!
  12. Winnie Schaeben:
    27 maart 2023
    Behouden terugkomst. Bedankt dat ik mee mag genieten .Va n jullie vakantie.
  13. Ria:
    28 maart 2023
    We zijn weer veilig in Nederland. Nu even bijtanken.
  14. Luuk:
    27 maart 2023
    Goede reis naar huis, weg uit dit mooie warme land! De verhalen horen we nog wel😉
  15. Ria:
    28 maart 2023
    Ja zeker, moeten wel een avond reserveren
  16. Martine:
    27 maart 2023
    Dankjulliewel dat ik een soort van mee heb mogen reizen en heb mogen genieten van de mooie foto's en verhalen 🙏 Voorspoedige terugreis toegewenst 😘
  17. Ria:
    28 maart 2023
    Lange dag en nacht maar nu weer veilig geland. Nu naar huis onderweg.
  18. Tina:
    27 maart 2023
    Thank you for sharing the story through this blog! I enjoyed it so much and what a wonderful holiday you had. Safe flight to Amsterdam and have a good rest after that. See you! 🤗😍
  19. Ria:
    See you soon
  20. Gitta Pattiapon:
    27 maart 2023
    Lieve Vincent en Ria, dank voor jullie verhalen foto’s video’s etc. Ik kon helemaal met jullie meereizen en het was bijzonder! Dank jullie wel! Een hele veilige en goede reis toegewenst. Sturen jullie een appje als jullie weer thuis zijn? Dikke knuffel van Gitta
  21. Ria:
    28 maart 2023
    07.40 uur geland . Nu in de auto bij Stanley. Dan even thuis bijtanken was een lange dag en nacht.
  22. Nevenka:
    27 maart 2023
    Goede reis naar huis,ik heb met plezier jullie verhalen gelezen.
    Bedankt dat ik jullie mag volgen ,op deze prachtige vakantie .
    Groetjes Nevenka