34 jaar getrouwd

27 april 2024 - Verbania, Italië

1000002574

Vandaag 34 aar geleden dat we ons jawoord gaven. Vandaar deze keer een kleine vakantie aan het prachtige Lago Maggiore.

Onder de koffie en ontbijt laten we alle herrinneringen nog even de revue  passeren. Wat hebben we toch samen gekke, leuke, romantische, bijzondere momenten beleefd. Feesten met vrienden, maar ook romantische avonturen  samen. Nog steeds zijn er heel veel vonken die overspringen en nog steeds is het een feestje om elke dag samen met elkaar te zijn. Vandaag een mooie dag om richting huis te gaan. Het weer is hier nu echt heel erg slecht . Kilo's regen. 8 graden. En dat blijft de hele week zo.

1000002573

Wij hebben heerlijke dagen gehad. Een.aantal dagen rond 20 graden met veel zon. Een paar dagen bewolking maar wel dat je nog alles kon doen. 1 dag waren we op wintersport., en zakte tot onze knieën  in de sneeuw. Wat een lol hebben we gehad 1 dag in Siberische  kou. Maar naar eilanden met prachtige  bomen en bloemen. We hebben genoten van de prachtige bloemen.  De vele Azalea 's die echt overal  staan. De bomen met hun mooie kleuren. De supergezellige sfeer met elkaar, als een team werken toen onze auto het begaf.. De heerlijke spritz  drinken .Het zalige Italiaanse eten. De fantastische koffie en ijs.Om zo je trouwdag te vieren is niet slecht toch?.

Vandaag met het vervangend vervoer richting Heidelberg. Daar zullen we overnachten  in een hotel met zwembad. Hahah  het is Vincent niet gelukt  om. In het meer te zwemmen. Dit was helaas toch nog iets te koud. Hij heeft nu net zo lang gezocht zodat we vandaag toch nog lekker kunnen zwemmen..

Ik heb een big Smilde, voel me erg happy en mijn warme vest doet weer goed dienst.

1. Winnie Schaeben:
    Gefeest met jullie 34 jaar huwelijk. Een goede terugreis. Kus
  2. Winnie Schaeben:
    27 april 2024
    Gefeliciteerd!!!maak er nog wat van.
  3. Gitta Pattiapon:
    27 april 2024
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Veel plezier nog vandaag. In Emmen wordt druk koningsdag gevierd en ook in andere plaatsen. Goede reis!

Jouw reactie