Van werkmodus naar relaxe modus

5 september 2023 - Terheijden, Nederland

20230905_203544

Nu gaat het echt bijna gebeuren. Voor mij is morgen de laatste dag werken en voor Vincent  en Stanley die moeten nog even tot vrijdag doorbuffelen.

Op donderdag nog even tijd om het huis schoon te maken. Spullen in de auto. Zodra iedereen vrijdag uit werk is gaan we vertrekken. Planning is ietsje gewijzigd. We gaan een paar uur eerder vertrekken en zullen de nacht gebruiken  om een behoorlijk aantal km te gaan rijden

We moeten nu even omschakelen  van werk modus naar relaxe modus. Afgelopen maanden veel en hard en extra gewerkt.

20230905_201702

Maar met dit weer hebben we daar geen moeite mee.

We zijn nu al even aan het oefenen hoe het

20230905_194200

voelt om straks heerlijk op een terras  te genieten van de zon en het vrij zijn. We  kozen hiervoor  het strand  van  Terheijden  bij Monster uit. Wat een zonsondergang. Wat een temperatuur.Met 28 graden kan ik wel zeggen tropisch warm.

20230831_164544

Dag lieve tante Winnie. Was weer even heel gezellig  om u ook nog even gedag te zeggen.Dag lieve allemaal  tot over 3 5 week.

1. Miranda:
    5 september 2023
    Hi Van Croonenburgjes. Nu gaat het echt gebeuren. Ga genieten van jullie vakantie in España en ik probeer in Zuid Afrika volgende week jullie blog te volgen. Goede reis alvast😘
  2. Ria:
    5 september 2023
    Jij heel veel plezier in Zuid-Afrika.
  3. Martine:
    Leuk! Heel veel (reis)plezier 😎🌞🍀
  4. Ria:
    Dank je Martine
  5. Winnie Schaeben:
    6 september 2023
    Mooie voorbereiding ik wens jullie een mooie vakantie. Tot een volgende reisverhaal
  6. Rosita:
    6 september 2023
    Mooie vooruitzichten.geniet ervan met elkaar. 😘
  7. Nevenka:
    6 september 2023
    Hooi Ria,heel fijne vakantie en genieten jullie er van!
  8. Tina:
    6 september 2023
    Happy for you that you could get some time off and beautiful weather before the holiday. Enjoy it! And happy holiday!!! 🤗❤️
  9. Ria:
    6 september 2023
    it reminds me of our sunset when we went swimming in the sea.
    we were four. you wore stanley shorts. A beautiful evening and a wonderful memory
  10. Marijke ⏩ (collega):
    8 september 2023
    Lieve collega Ria,
    Een heel fijne vakantie met elkaar!

Fijn dat we weer mee mogen genieten.

🏖️☕🥂🥵🏊😉🥰🤗