De laatste dagen voor vertrek

4 maart 2023 - Pijnacker-Nootdorp, Nederland

Lieve Allemaal,

We zitten echt voor de laatste dagen  voor vertrek. We vinden het echt super spannend en ontzettend gaaf

Nog 4 werkdagen om precies te zijn. Deze laatste week  vonden we het erg leuk om div. familie en vrienden even persoonlijk gedag te  gaan zeggen.

IMG-20230223-WA0002

Zo was Rinus toevallig in het westen en heeft Vincent met Rinus kunnen afspreken om ergens te gaan eten.

Ben ik ik met mijn zus en schoonzussen gaan lunchen.

20230304_153151

Heb ik mijn allerliefste vriendinnetjes  dikke knuffels gegeven.

20230301_222844

20230228_134623

20230228_134604

20230222_130406

Hebben we nog even met onze papa gewandeld.

20230226_150602

20230305_173250

Nog even een gezellige middag met Stanley en Tina

images.jpeg-3

Nog even een laatste behandeling voor mijn rug.

Mijn werk overgedragen aan mijn collega's

20230308_142018

Nog even een gezellig momentje met een van mijn clienten.

20230304_171048

Vincent plaats nog even mijn nieuwe plant.

Nu nog de koffer van Vincent samen inpakken.

Een stofzuiger door het huis en dan denk ik dat het tijd is om te gaan.

20230308_184335

Nog even even een hapje eten

We vertrekken donderdag 9 maart.

Stanley brengt ons rond 05.30 uur naar Schiphol. We vliegen met Singapore Airlines, en vertrekken 10.25 uur vanaf Amsterdam naar Singapore. Op 10 maart komen we aan in Singapore  en hebben daar een overstap naar Vietnam.

Rond 14.00 uur beginnen we aan onze eerste excursie in Hannoi. Er staat een leuk programma op ons te wachten.

Knuffel Ria & Vincent

1. Miranda:
    4 maart 2023
    Zo leuk je weer eens gezien, gesprojen en geknuffeld te hebben. Maak er een grandioze reis van samen met Vincent. Jullie verhalen lees ik graag. Liefs v Aad en mij
  2. Michiel:
    4 maart 2023
    Altijd spannend zo de laatste dagen voor vertrek!
  3. Gitta Pattiapon:
    4 maart 2023
    Een hele fijne en mooie tijd samen 😘😘
  4. Marinus Wullur:
    4 maart 2023
    Allereerst hoop ik dat Alle Voorbereidingen vlekkeloos zullen verlopen. Ik wens jullie een Goeie Reis en ook dat Alles daar Vlot verlopen. Ik heb 2 vragen m.b.t. Vietnam. Ooit was er een echte Vietnamese Restaurant in Drachten, de Nasi Goreng was Knalrood en erg lekker. Ook vind ik de Vietnamese Loempia's in Nederland erg Lekker. Ik BEN Nu dus erg Benieuwd Hoe beide Gerechten smaken in hun eigen land, ben ik echt Benieuwd naar...!!! Goeie reis nogmaals en alle Goeds, Liefs, Rinus.
  5. Ria:
    4 maart 2023
    We zullen het gaan proeven. Daarna brengen we je verslag uit.
    Ik ben niet zo van het proeven, maar vincent schoffelt alles naar binnen.
  6. Winnie Schaeben:
    4 maart 2023
    Mooi voorbereidingen prachtige reis.
    Ik had je niet eerder kunnen bellen daar mijn scootmobiel binnen is gekomen. Enz.enz. Net 1 week gekregen.
    Ik wens jullie goede reis en behouden aankomst.
  7. Ria:
    5 maart 2023
    Oh, wat fijn dat u scootmobiel is binnengekomen.zo kunt u weer iets makkelijker op pad. En krijgt u weer iets meer bewegings vrijheid. .
    Ja, onze voorbereidingen zitten erop. Ook aan de voorbereiding veel plezier beleeft Nu komt het echte genieten.
  8. F.M.v.Croonenburg:
    5 maart 2023
    Hoi ik wens jullie een hele fijne vakantie en heel veel plezier ,geniet er van en kom weer heelhuids terug veel liefs Rieky
  9. Ria:
    Dank u wel
  10. Nevenka:
    Spannend Ria!
    Wat mooi voorbereiding .
    Ik wens jullie fijne vakantie en veel plezier,genieten jullie er van.
  11. Ria:
    Dank je wel lieve Nevenka
  12. Mariska:
    6 maart 2023
    Hoi Ria en Vincent, ik wens jullie een hele mooie reis toe. Ik kijk uit naar jullie verhalen.
    Lieve groet Mariska ❤️😘🙏
  13. Ria:
    Dank je wel lieve Maris
    Wij kijken uit naar de vele en leuke reacties
  14. Marijke ⏩ (collega):
    8 maart 2023
    Hou Ria, wil je een heel fijne vakantie toewensen.
    Denk dat het weer genieten gaat worden voor jullie en.... voor ons hier in Nederland om de mooie verhalen weer te mogen lezen en mee beleven. Heb er zin in.
    Goede reis en plezier samen ! 🥰
  15. Ria:
    8 maart 2023
    Lieve Marijke, heel erg dank je wel. Wij hebben er ook ontzettend veel zin. Ik kan het nog steeds niet bevatten dat het nu echt gaat gebeuren
  16. Tina:
    Hi Om en Tante!

Enjoy your holiday in Vietnam and safe flight! I can not wait to hear your holiday story. Fijne vakantie en veel plezier. Tot ziens! ❤️

Tina :)
  17. Ria:
    8 maart 2023
    Terima kasih Tina kami harap bertemu dgn kamu tiga mingu lagi
  18. Marinus Wullur:
    9 maart 2023
    Goeie Reis vandaag, Donderdag 9 Maart en heel veel LOL Saampjes...!!!
  19. Ria:
    9 maart 2023