Dag van vertrek vrijdag 8 september 2023

8 september 2023 - Pijnacker-Nootdorp, Nederland

IMG-20230907-WA0005

Ondanks dat  we alles goed gepland  hebben, lopen dingen toch altijd weer anders.

Na mijn laatste werkdag, voelde ik een vreselijke pijn in mijn onderug. Ik dacht help, dat is niet goed!

Thuis direct gekoeld met ijs.

Na twee nachten goed te hebben geslapen en mijn rug wat rust gegund, stond ik vanmorgen op met een echt veel beter gevoel.

Mijn rugpijn is zo goed als verdwenen, en ik heb zelfs  minder last  van mijn bekken. Ik kan beide benen goed bewegen. Voor het eerst sinds een jaar lijkt het of mijn benen het weer beter doen. Echt ik weet niet wat mij overkomt. Maar dat ik mij super blij voel kan je wel begrijpen.

De laatste losse dingen inpakken. Tot mijn schrik zie ik dat de audicien mij verkeerde batterijen  heeft gegeven  voor mijn gehoor apparaten. Vincent gaat deze nog even snel in zijn werk  pauze voor mij regelen.

Verleden week brak het frame van onze bureau stoel. Deze moest opnieuw gelast worden. Vandaag bericht gekregen dat de stoel klaar was.

Nog even langs de stoffeerder om de zitting er weer netjes op te laten zetten.

Verleden week heeft Vincent  bij de apotheek speciale zalf gehaald voor zijn huiduitslag.

Waar is de creme gebleven? Zoeken, zoeken en nog eens zoeken. Na letterlijk elk kastje in huis leeggehaald te hebben, hebben we de zalf gevonden.

Stanley had op zijn werk gevraagd of hij een uurtje eerder weg mag. Hij heeft uitgerekend vandaag avonddienst. Dit is helaas niet goedgekeurd. We zijn daarom uiteindelijk om 23.00 uur vertrokken. Alles ligt al in de auto. Zodra Stanley thuis kwam, zijn we direct  in de auto gesprongen om aan ons avontuur  te beginnen. Op de E17, weg richting Gent was een file van een uur. Wij hebben die onweken omdat wij via een parallel  weg moesten invoegen. Nadat we ingevoegd hadden reed de auto voor ons keihard op zijn voorganger. Wij konden snel via het paaltje de rij passeren. Achter ons nog een enorme file  die nu nog groter werd vanwege het ongeluk vlak voor ons.

Nu is het donker, we zien  asfalt en gaan veel km maken. Af en toe even de benen strekken. Wisselen van chauffeur en het liedje zingen; we zijn er bijna! We hebben er alle drie heel veel zin in.

We hopen op zaterdag 9 September  rond lunchtijd aan te komen bij onze eerste  verblijfplaats  in Zuid Frankrijk.

De zaterdag dag zullen we verder gebruiken om wat te lunchen, lekker uit te rusten, en in iedergeval vroeg naar bed.

1. Margareth:
    9 september 2023
    Lieve Ria Vincent en Stanley fijne vakantie rij voorzichtig en geniet liefs Margareth
  2. Ria:
    Dank lief dinnetje
  3. Miranda:
    9 september 2023
    Nogmaals veel plezier tijdens jullie avonturen en gelukkig voor jou zonder rugpijn en goed gehoor.
    Groetjes aan allemaal😘
  4. Gitta Pattiapon:
    9 september 2023
    Een hele fijne vakantie en hopelijk geen problemen meer met je rug of andere ongemakken. Lekker genieten maar. Veel liefs van Gitta
  5. Winnie Schaeben:
    9 september 2023
    Wat een voorbereiding. Alle ongemakken naast je neerzetten. Nu verder en een goede reis.
  6. Mariska:
    9 september 2023
    Fijne vakantie met ze drieen. Geniet van al het moois wat jullie tegen komen
    Liefs Mariska
  7. Luuk:
    9 september 2023
    In de nacht doorgereden begrijp ik? Zal niet mee gevallen zijn! Ik hoop dat jullie er snel zijn om te gaan genieten! Fijne vakantie!
  8. Tina:
    9 september 2023
    Fine vakantie! I hope you enjoy it to the fullest and you feel great on the trip. Take care! 🤗
  9. Michiel:
    9 september 2023
    Heel veel plezier op deze vakantie. Geniet er van en wij zullen mee lezen in jouw reisblog 🤗
  10. Heleen van Riet:
    9 september 2023
    Een hele fijne vakantie,geniet ervan.Heel veel plezier!☀️
  11. Ria:
    Dank je wel lieve Heleen
  12. René:
    10 september 2023
    Wat een pure ellende is dat op vakantie gaan toch!! Dat je het nog doet! ;-)
  13. Ria:
    10 september 2023
    Haha Rene, elke keer denk ik daar gaan we weer!