Sant -paul-le Dax

9 september 2023 - Dax, Frankrijk

Na een monsterrit van ongeveer 1200 km en veel lange files door ongelukken en wegwerkzaamheden zijn we aangekomen in Zuid Frankrijk.

20230909_132423

IMG-20230909-WA0000

We. Zitten op 1.5 u

ur van Spanje , in het plaatsje San Paul Le dax.Het is hier nu 37 graden. Het hotel ligt aan een meer.Een prachtig gezicht

Zoals we hadden voorgenomen hebben even iets gegeten.

20230909_135930

313001384

Daarna  naar een spa waar we heerlijk in de bubbels konden ontspannen.

We gaan nu even een teras zoeken voor een koud colaatje

Daarna een kleine maaltijd nuttigen. Waarshijnlijk kunnen we dan  geen boe of bah meer zeggen en is het tijd om ons bedje op te zoeken

1. Martine:
    9 september 2023
    Petje af voor jullie, wat een lange en vermoeiende reis, maar je krijgt er wel wat voor terug 🤗 Lekker genieten en bijkomen 😘
  2. Gitta Pattiapon:
    9 september 2023
    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn bij deze tussenstop 😘
  3. Ria:
    9 september 2023
    Daar wij zijn ook enorm blij om.was best een spannende rit
  4. Luuk:
    9 september 2023
    Flink doorgekacheld👍 Even uitblazen lijkt mij😂
  5. Miranda:
    9 september 2023
    Stop 1 ziet er top uit alvast. Vanaaf op tijd je mandje in en dan weer veilige kilometers maken.
  6. Marijke ⏩ (collega):
    9 september 2023
    Na deze "monsterrit" gelukkig veilig aangekomen .
    Alles weer snel vergeten na die heerlijke tot ontspanning komende spa baden, heerlijk.
    Leuke foto's. !
  7. Ria:
    9 september 2023
    Ja, Martine. Als we niet alle drie een stuk gereden hadden, had ik het anders gedaan. Maar we wilde echt wat tijdswinst halen. De terug weg doen we niet in een keer maar zullen dit in twee stops doen. Je bent echt heel erg moe. En je reactie is gewoon wat minder. En we willen wel veilig blijven rijden. We hebben zoveel gekke dingen gezien onderweg
    Maar voor nu zijn we er, en hebben een fantische dag gehad.
  8. Ria:
    9 september 2023
    Ja, Git daar zijn we ook blij om. Ik ben zo trots op mijn 2 mannen.
  9. Ria:
    9 september 2023
    Ja, Luuk dat kan je wel zeggen hahah.
    Onze ogen vallen dicht. We duiken er nu echt in
  10. Ria:
    Dank je Marijke
  11. Milly:
    9 september 2023
    Ah dan kan het genieten beginnen!! Lekker weer. Volop genieten!
  12. Ria:
    10 september 2023
    Ja, Milly, Het is heerlijk genieten en het weer is fantastisch. Was een beetje aan de hete kant. Maar dat kan de pret niet drukken
  13. René:
    10 september 2023
    Nou, de kop is eraf. Nog een heel klein stukkie.