Pech onderweg deel 2.

23 april 2024 - Verbania, Italië

Rond 17.00 uur staan we nog steeds bij her bergingsbedrijf. Intussen weer contact gezocht met ANWB. Er komt nu wat duidelijkheid. Het lukt niet om ons vandaag nog naar een garage te slepen. We mogen op  kosten van de lease maatschappij een taxi nemen naar het hotel. Ondertussen vragen we aan de taxichauffeur of hij een goed autoverhuur bedrijf weet. We verwachten niet dat onze auto morgen al gerepareerd is.  Hij brengt ons naar een klein verhuurbedrijf maar wel met wel aardige mensen. Ze hebben nog een auto. Een suzukki  Daar we er morgen toch wel op uit willen deze genomen zodat we er morgen weer iets gezelligs van kunnen maken.

Ondanks dat het een vreselijke dag was gebeurde er ook iets gezelligs. We kregen een berichtje van stanley dat hij wat geld gestort had om een drankje te gaan drinken na deze rotdag. Woh. Dat is mijn zoon. Probeert ons toch weer een beetje op te vrolijken. Dat isi n iedergeval gelukt. We zitten heerlijk aan mijn favorieten  drankje. We bedenken ons  dat we toch maar weer allemaal geregeld hebben

1. Miranda:
    23 april 2024
    Jeeee na regen komt zonnenschijn. Wat lief van Stanley. Morgen weer een nwe dag met nwe kansen.😘
  2. Ria:
    23 april 2024
    Ja, morgen met de huurauto op stap en dan zien we wel weer verder
  3. Gitta Pattiapon:
    23 april 2024
    Ahhhh wat een verhaal zeg, zo zielig voor jullie. Ik hoop dat er snel een goede oplossing komt en dat jullie weer lekker kunnen genieten van de rest van de vakantie. 🙌🏻❤️
  4. Ria:
    23 april 2024
    We doen ons best. Voor morgen hebben we een huurauto geregeld en als de auto dan nietwaar is neemt de lease maatschap het regelen over. Morgen gaan we op pas met de suzukkiwe gaan verder waar we vandaag gebleven zijn. Komt goed schatje
  5. Winnie Schaeben:
    23 april 2024
    Wat een tegenslag. Het komt wel goed. Lief van Stanley geld op te sturen.
  6. Ria:
    24 april 2024
    Was heel l.lief
  7. Margareth:
    24 april 2024
    Jeetje wat een verhaal zeg pffff en wat
    Lief van Stanley
    Zo zie je maar wat je er in brengt krijg je terug🥰
    Wenselijk mag de vakantie verder goed verlopen
    Liefssss
  8. René:
    26 april 2024
    Er zijn kennelijk toch ook goede Italianen...
  9. Martine:
    Je bent een toppertje Stanley 🤗
  10. Ria:
    26 april 2024
    Ja, er zitten wel schatjes bij
  11. Ria:
    26 april 2024
    Ik zal het aan hem doorgeven. Stanley volgt ons op een andere manier

Jouw reactie