Naam:
Foto’s:
612
Video’s:

Over mij

Op ons reisblog zullen we verslag doen van onze verre reizen .

We houden heel erg van Azië.

We hebben  al een een heleboel  fantastische rondreizen gemaakt  naar Thailand, 2 x Indonesië, Cambodja., Vietnam, Ook een geweldige rondreis van 4 weken door de Nationale parken van de V.S.. Kortom, we houden van verre en bijzondere reizen. We houden van de schoonheid van Europa, we houden van cultuur en natuur.

In September  2023. Zullen we een grote rondreis gaan maken met onze auto en ons eigen gezinnetje. Dit jaar gaan we naar Spanje. Er staan veel dingen op ons verlanglijstje. We proberen dit jaar ons verlanglijstje af te werken.  De bezienswaardigheden die we graag willen zien of nog een keer willen zijn hebben we allemaal aan deze reis toegevoegd.

Over mijn reis

We vertrekken op zaterdag 9 september 2023.

We zullen overnachten in hotels, B&B, luxe huisjes en campings. We hebben zelf de route samengesteld en de excursies uitgezocht. Ook zullen we een paar mooie wandelingen gaan maken.

Bezochte landen

Ik heb 38 landen (15%) bezocht:

Åland, Andorra, België, Bosnië en Herzegovina, Cambodja, Denemarken, Duitsland, Egypte, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, Indonesië, Isle of Man, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, San Marino, Singapore, Slowakije, Soedan, Spanje, Thailand, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zweden, Zwitserland.